Wat heeft jou geholpen om uit je burn-out te komen?

Home Forums Het Herhealth.nl forum Wat heeft jou geholpen om uit je burn-out te komen?

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Melina 11 maanden, 3 weken geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Redactie
    Redactie
    Sleutelbeheerder

Hoe heb jij het gedaan? Weer uit je burn-out komen? Heb je tips voor andere burn-outers die er nog midden in zitten?

#3482 Reactie

Marieke

Mij heeft elke dag wandelen goed geholpen. Weer of geen weer, ik ging naar buiten. Zo had ik in ieder geval elke dag een doel. Later ben ik ook gaan hardlopen toen ik wat meer energie kreeg.

#3837 Reactie

Maaike

Ik had vooral heel veel moeite om te slapen, gek werd ik daarvan. Dat ik de hele nacht wakker lag. Ik heb op aanraden van een vriendin een app gedownload en dat hielp. Na een tijdje wel een nieuwe gedowlanload want ik kon de tekst ondertussen dromen 🙂

#5373 Reactie

Melina

Ik ga hier geen mirakeloplossingen aanreiken, want die bestaan niet. Ik wil het wel hebben over dingen die mogelijks kunnen helpen. Zo moet ik ’s morgens rustig ALLEEN wakker worden en niet ineens uit mijn bed springen, mij uitrekken zoals een kat, gedempt licht maken, douchen met aangename zeep en shampoo (rituals, body shop, kneipp, fenjal, …), mijn was doe ik met robijn (zwitsal-geur), poetsen doe ik met savon liquide of marseillezeep omdat mijn grootmoeder dat ook gebruikte. Dit is maar een kleine “bloemlezing” van dingen waar ik mij goed bij voel en happy van word. In het begin van burn-out gelieve je activiteiten simpel te houden en je dag niet vol te proppen met dingen die je “moet” doen of die anderen van je verwachten, zelfs eisen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Wat heeft jou geholpen om uit je burn-out te komen?
Mijn informatie: